Treballa amb nosaltres

• Dades personals:

• Documents: CV

• Tipos de archivos aceptados: rtf, doc, docx, txt, pdf, odt.
    • Mida máxima per arxiu 1MB

• Informació bàsica sobre Protecció de Dades:

Responsable: FUNDACIO SANTA MARIA DE SIURANA
    Finalitat: Gestió de les dades necessàries per poder prestar els serveis per vostè sol·licitats.
    Legitimació: -El interessat va donar el seu consentiment per al tractament de les seves dades personals per a un o diversos fins específics. -El tractament és necessari per a l'execució d'un contracte en el qual l'interessat és part o per l'aplicació de mesures precontractuals. -El tractament és necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.
    Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.
    Drets: Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació i supressió, així com uns altres que pugui tenir reconeguts, tal com es detalla a la informació addicional.
    Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web:
    O pot sol·licitar fullet explicatiu en el nostre establiment.
    En compliment de la Llei 34/2002 de 11 de Juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSI CE), vostè ens autoritza a remetre-li per mitjans electrònics publicitat i comunicacions que puguin ser del seu interès i / o documents per a la correcta execució de la relació establerta.
    D'acord amb el que estableix el REGLAMENT GENERAL DE PROTECCION DE DADES 679/2016 DE LA UNIÓ EUROPEA, (RGPDUE), vostè consenteix que les seves dades siguin recopilades i tractades per FUNDACIO SANTA MARIA DE SIURANA amb la finalitat de prestar els serveis acordats i gestionar les tasques administratives, comercials i fiscals/comptables que se'n deriven, tal com indiquem en la informació sobre protecció de dades. He llegit, entès i accepto la recollida de dades. Informació detallada sobre protecció de dades.

• ESCOLA DE L'ESPLAI · C/de les Coques, 1C 43003 Tarragona
    Tel. 977249724 · escola@fundaciosiurana.cat

• Este campo es un campo de validación y debe quedar sin cambios.