La Fundació Santa Maria de Siurana és membre de:

Coordinació Catalana de Colònies Casals i Clubs d’Esplai (CCCCCE), aplega les federacions de centres d’esplai cristians i les escoles de formació en educació en el temps lliure de les diòcesis catalanes. La seva història com a Coordinació Catalana té més de trenta anys d’antiguitat.

Som…

• Més de 320 entitats i centres, alguns dels quals acumulen més de 40 anys d’història.
  • Prop de 25.000 infants i joves participen en les activitats de Coordinació Catalana, les seves entitats i centres federats.
  • Més de 6.000 educadors i monitors perfeccionen la seva formació anualment a les escoles de l’Esplai de Catalunya. de Catalunya. Una xarxa de serveis integrals per a l’educació, l’animació sociocultural i el turisme social, gestionats i oferts amb experiència, professionalitat, rigor, especialització, i amb les millors condicions per als usuaris: cases de colònies, gestió d’entitats, materials didàctics i assegurances.

Mitjançant Coordinació Catalana de Colònies Casals i Clubs d’Esplai som membres de:

Secretariat_Interdiocesa_de_Joventut_de_Catalunya_i_Balears
Consell_Nacional_de_la_Joventut_de_Catalunya
Federació d’Organitzacions Civils Catalanes Internacionalment Reconegudes
Federació Internacional de Moviments d’Acció parroquial (FIMCAP)