La Fundació Santa Maria de Siurana és membre de:

Coordinació Catalana de Colònies Casals i Clubs d’Esplai (CCCCCE), aplega les federacions de centres d’esplai cristians i les escoles de formació en educació en el temps lliure de les diòcesis catalanes. La seva història com a Coordinació Catalana té més de trenta anys d’antiguitat.

Som…

• Més de 320 entitats i centres, alguns dels quals acumulen més de 40 anys d’història.
  • Prop de 25.000 infants i joves participen en les activitats de Coordinació Catalana, les seves entitats i centres federats.
  • Més de 6.000 educadors i monitors perfeccionen la seva formació anualment a les escoles de l’Esplai de Catalunya. de Catalunya. Una xarxa de serveis integrals per a l’educació, l’animació sociocultural i el turisme social, gestionats i oferts amb experiència, professionalitat, rigor, especialització, i amb les millors condicions per als usuaris: cases de colònies, gestió d’entitats, materials didàctics i assegurances.

Mitjançant Coordinació Catalana de Colònies Casals i Clubs d’Esplai som membres de:

Secretariat_Interdiocesa_de_Joventut_de_Catalunya_i_Balears
Consell_Nacional_de_la_Joventut_de_Catalunya
Federació d’Organitzacions Civils Catalanes Internacionalment Reconegudes
Federació Internacional de Moviments d’Acció parroquial (FIMCAP)
Llista d'espera L'informarem si s'anul·la alguna plaça d'aquest curs. Si us plau, deixi la seva adreça de correu electrònic a continuació.