Preinscripció a Curs Dinamitzador/a d’Activitats en horari escolar no lectiu (horari tarda)

• Dades personals:

• Formato de fecha:DD barra MM barra AAAA

• "Aquesta és una compra amb obligació de pagament"
    La Fundació Santa Maria de Siurana utilitza recursos de la premsa escrita, ràdio i televisió, i compta amb un lloc d'Internet on es reporten i difonen les activitats organitzades per la nostra institució i on es poden publicar imatges en què poden aparèixer individualment o en grups els estudiants que realitzen aquestes activitats. Atès que el dret a la intimitat i a la pròpia imatge és reconegut per l'article 18,1 de la Constitució espanyola i regulat per la llei 1/1982 de 5 de maig, sobre protecció civil del dret a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, demanem el seu consentiment per captar les seves imatges i/o sons durant les activitats sota la nostra organització i/o supervisió que porta a terme, i per utilitzar-los d'acord amb els propòsits exposats anteriorment.
  • Informació bàsica sobre Protecció de Dades:

Responsable: FUNDACIO SANTA MARIA DE SIURANA
    Finalitat: Gestió de les dades necessàries per poder prestar els serveis per vostè sol·licitats.
    Legitimació: -El interessat va donar el seu consentiment per al tractament de les seves dades personals per a un o diversos fins específics. -El tractament és necessari per a l'execució d'un contracte en el qual l'interessat és part o per l'aplicació de mesures precontractuals. -El tractament és necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.
    Destinataris: No es cediran dades a tercers, excepte obligació legal.
    Drets: Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació i supressió, així com uns altres que pugui tenir reconeguts, tal com es detalla a la informació addicional.
    Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web:
    O pot sol·licitar fullet explicatiu en el nostre establiment.
    En compliment de la Llei 34/2002 de 11 de Juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSI CE), vostè ens autoritza a remetre-li per mitjans electrònics publicitat i comunicacions que puguin ser del seu interès i / o documents per a la correcta execució de la relació establerta.
    D'acord amb el que estableix el REGLAMENT GENERAL DE PROTECCION DE DADES 679/2016 DE LA UNIÓ EUROPEA, (RGPDUE), vostè consenteix que les seves dades siguin recopilades i tractades per FUNDACIO SANTA MARIA DE SIURANA amb la finalitat de prestar els serveis acordats i gestionar les tasques administratives, comercials i fiscals/comptables que se'n deriven, tal com indiquem en la informació sobre protecció de dades. He llegit, entès i accepto la recollida de dades. Informació detallada sobre protecció de dades.

• ESCOLA DE L'ESPLAI · C/de les Coques, 1C 43003 Tarragona
    Tel. 977249724 · escola@fundaciosiurana.cat

• Este campo es un campo de validación y debe quedar sin cambios.
  • Llista d'espera T'informarem quan si queda alguna plaça disponible. Només deixa la teva adreça d'email a sota.
    Email No compartirem la teva adreça amb ningú