ELS NOSTRES PATROCINADORS

PATROCINADORS

Els membres de la Fundació Santa Maria de Siurana som conscients que la nostra acció social no seria possible sense l’actuació d’aquestes institucions públiques i privades.
És per aquest motiu que volem fer explícit el nostre agraïment a totes aquestes organitzacions que ens donen suport d’una manera activa. Moltes gràcies.

Els membres de la Fundació Santa Maria de Siurana som conscients que això no seria possible sense ajuda. Gràcies als nostres patrocinadors i la feina del nostre equip aquest projecte segueix endavant. A la Fundació Siurana de Santa Maria disposem de gran varietat de cursos de formació, tant en línia com presencials. Dins de Lleure Educatiu pots trobar cursos com: monitor de lleure infantil i juvenil, curs de director de lleiure infantil i juvenil, iniciació al lleure educatiu i voluntariat, activa't al lleure i monogràfics. L'Educació al lleure és un conjunt d'activitats i experiències que es fan en el lleure d'infants i joves amb intenció pedagògica fora de l'àmbit familiar i el currículum escolar. Això els ajuda a sortir de la seva zona de confort, adquirir habilitats socials, competències i sentint-se protagonistes de la seva pròpia vida. D'altra banda, també oferim cursos de lleure escolar com les nostres formacions de coordinador de menjador, de monitor de menjador, de vetllador escolar, curs de monitor de Ludoteca i monogràfics. Amb la finalitat de fer els nostres cursos el més accessibles possibles, oferim cursos 100% online. Això permet avançar des de la comoditat de les cases, al vostre ritme i amb el suport de tutors de manera virtual. Oferim cursos com el de Coordinador de Menjador Online, Monitor de Menjador, Curs de Vetllador Escolar i monitor de Ludoteca. Per aquells que volen una formació continuada, els monogràfics són lopció perfecta. En aquest grup, destaquem cursos com la manipulació d'aliments, l'autoestima com a fortalesa, transport escolar i iniciació a la llengua de signes. A més, oferim diferents monogràfics sota demanda a entitats o grups particulars amb un mínim de 10 alumnes com: pedagogia activa, supervivència a la naturalesa, educació i intel·ligència emocional, educació i ambient, regenerar-nos: perspectiva de gènere, xarxes i emocions, psicopatologia a l'aula. Gràcies als nostres patrocinadors, podem oferir aquesta gran varietat de formacions i serveis.

El bon mestre fa que el mal estudiant es converteixi en bon estudiant