Tallers Formatius

Xerrades i tallers per nois i/o noies joves, on tractem temes d’actualitat vinculats al seu creixement personal i emocional.

El respecte als altres és necessari per viure en la societat que ens mereixem!

Per la Igualtat de gènere i la prevenció de la violència masclista.

Des de la Fundació Siurana sabem la importància de tractar temes tan cabdals amb els joves per tal de poder-los oferir diversos punts de vista que els ajudin a entendre la realitat i la dimensió d’aquestes problemàtiques.

Tot i que es lluita dia a dia per aconseguir la igualtat, encara avui moltes noies/dones es troben en situació de desigualtat tant social, laboral com econòmica pel simple fet de ser dones.

Aquests tallers volen crear un espai per poder compartir de manera lliure i exemptes de judici les diferents experiències i històries de vida.

Un espai per crear xarxa i així poder empoderar-nos entre totes!

Amb la subvenció de:

“Actividad financiada con cargo a los créditos recibidos del Ministerio de Igualdad
(Secretaría de Estado de Igualdad y contra la Violencia de Género)”

Contractacions:

Si esteu interessats a contractar aquesta formació dirigida a joves, poseu-vos en contacte amb la nostra oficina:

Llista d'espera L'informarem si s'anul·la alguna plaça d'aquest curs. Si us plau, deixi la seva adreça de correu electrònic a continuació.