Monogràfic: Educació emocional, intel·ligència emocional i optimisme intel·ligent: proposta per a educadors/es a Montblanc

Formació que oferim sota demanda d’entitats o grups particulars (mínim 10 alumnes):

Monogràfic Educació, intel·ligència emocional

El Monogràfic Educació, intel·ligència emocional consta de 12h teòriques.
La llengua vehicular és el català, els treballs es poden entregar en català o castellà.

Cada vegada més, en la societat actual, s’imposa el treball educatiu de les emocions perquè els infants creixin equilibrats, assertius, amb autoestima i amb eines de gestió emocional.
En aquest curs, s’adquiriran, des d’una vessant pràctica, coneixement sobre emocions i la seva gestió.
Diferenciarem entre intel·ligència emocional, educació emocional i optimisme intel·ligent, practicarem diferents exercicis per al benestar emocional, per a la identificació d’emocions i la seva gestió.

Esquema del Curs
DATES Sessió / Títol Contingut
SESSIÓ 1: Educació emocional Què i per a què?
Eines i recursos per treballar-la amb els infants
SESSIÓ 2: Intel·ligència emocional Què i per a què?
Diferencies amb Ed. Emocional
Eines i recursos per treballar-la amb els infants
SESSIÓ 3: L’optimisme intel·ligent Què és i per a què serveix?
Activitats per treballar-les amb els infants
Programació i exposició de projectes d’Educació emocional, per part dels alumnes

Recursos i Metodologia
Serà un curs pràctic, on treballarem sobretot a partir de dinàmiques de grup, exercicis pràctics, debats i role playing’s, compartirem experiència i construirem coneixement reflexiu.
Titulació
Certificat Acreditatiu d’Aprofitament emès pel centre de formació Escola de l’Esplai de Tarragona (Fundació Santa Maria de Siurana)
Xavi Corbella
Llista d'espera L'informarem si s'anul·la alguna plaça d'aquest curs. Si us plau, deixi la seva adreça de correu electrònic a continuació.