MONOGRÀFICS

MONOGRÀFICS:

Els monogràfics d’especialització son una formació continuada tant per a monitors, director i altres educadors que treballin en el món del lleure o en l’àmbit escolar, com per altre gent interessada en els temes de cada curs.

Manipulació d'aliments

Online (mensual)

fundacio siurana escola esplai; Tarragona

L’autoestima com a fortalesa

(Dins el cicle Emociona’t de l’Oficina de Jove Conca de Barberà)

Transport escolar

Online (mensual)

Contacta amb nosaltres:

Si vols rebre informació dels nostres cursos, envians aquest formulari.

Vull rebre informació sobre els cursos

6 + 11 =

A la Fundació Siurana de Santa Maria disposem de gran varietat de cursos de formació, tant en línia com presencials. Dins de Lleure Educatiu pots trobar cursos com: monitor de lleure infantil i juvenil, curs de director de lleiure infantil i juvenil, iniciació al lleure educatiu i voluntariat, activa't al lleure i monogràfics. Per aquells que volen una formació continuada, els monogràfics són lopció perfecta. En aquest grup, destaquem cursos com la manipulació d'aliments, l'autoestima com a fortalesa, transport escolar i iniciació a la llengua de signes. A més, oferim diferents monogràfics sota demanda a entitats o grups particulars amb un mínim de 10 alumnes com: pedagogia activa, supervivència a la naturalesa, educació i intel·ligència emocional, educació i ambient, regenerar-nos: perspectiva de gènere, xarxes i emocions, psicopatologia a l'aula. T'interessa la formació que oferim a la Fundació Siurana? Anima't i fes els cursos online amb nosaltres.

El cervell no és un got per omplir, sinó un llum per encendre