Cursos de monitor de menjador

Cursos de Monitor de Menjador i Transport escolar

Cursos de monitor de menjador

Fundació Santa Maria de Siurana ofereix formacions de Monitor de Menjador escolar online a l’any.
Aquest curs inclou Manipulació d’aliments i Monitor de transport escolar i consta de 40 hores teòriques.
La llengua vehicular és el català, els treballs es poden entregar en català o castellà.
Aquestes formacions us poden ajudar a obrir-vos nous camins professionals.

Curs Monitor de menjador

Codi Curs: 402
Estat del curs: OBERT
Modalitat: Online (a distància)
Lloc: Aula virtual de l’Escola de l’Esplai de Tarragona
Data d’inici: 11/02/2019
Data fi: 25/03/2019
Tutoria presencial: 11 de febrer a les 18.00h a l’Escola de l’Esplai Tgna
Preu: 100€

Sobre el curs

Vols adquirir la formació bàsica d’un Monitor de Menjador i transport escolar?
Coneix i aprèn les estratègies educatives que pot oferir un animador en el medi escolar i transport.

Destinataris

Aquest curs s’adreça especialment a totes aquelles persones que realitzen una tasca com a monitor de menjador i de transport escolar o que estan interessades a rebre una formació bàsica i essencial en aquest àmbit d’intervenció socioeducativa.
Persones sense cap experiència i que vulguin incorporar-se al nou camp laboral especialitzat en menjadors i transports escolars.

Objectius
  • Fer conscients de la intervenció educativa dels monitors en els menjadors escolars.
  • Donar eines i recursos per fer del menjador escolar un espai educatiu de lleure.
  • Contribuir de manera decisiva en l’augment de la seguretat viària.
  • Disminuir els comportaments de risc al transport escolar.
  • Afavorir l’aplicació de mesures preventives.
Què estudiaràs
  • Hàbits a educar: alimentació i higiene
  • Psicologia evolutiva
  • Recursos per l’acció dels migdies a l’escola
  • Nocions de dietètica. Trastorns alimentaris
  • Pedagogia del lleure. Planificació d’activitats
  • Organització del servei de menjador escolar
  • Actuacions en cas d’urgència
  • Conèixer la normativa actual de transport escolar
  • Donar pautes de prevenció en el transport escolar
Funcionament
El Curs de Monitor de Menjador i Transport Escolar, consta de 6 assignatures que anirem obrint a principi de setmana, de les que s’ha de fer una tasca i presentar en una setmana (per les rectificacions no hi ha data límit).
El curs té una durada de 6 setmanes, quan totes les tasques estan aprovades s’emet el certificat.
Termini màxim 2 mesos.

FAQ

Algunes de les preguntes frequents que ens feu tenen una sencilla resposta aquí mateix.

Puc fer el curs encara que treballi?

Sí. Només has de disposar de l’horari per poder assistir a les classes.

Té sortida laboral?

Totes les formacions que us oferim tenen sortides laborals. El que passa és que depenem de l’oferta i la demanda que hi hagi en cada moment. El més important és que us formeu molt bé i tingueu bona predisposició laboral.

Què vol dir online?

Vol dir que la formació es fa des de casa teva o des d’on tinguis connexió a internet.
Entrareu a una plataforma virtual, on s’aniran penjant les classes, on penjareu els treballs i on tindreu accés a parlar amb el vostre tutor.

Ens facilitaran les pràctiques?

El Curs de Monitor de menjador no necessita pràctiques.