Curs monitor de ludoteca

Cursos de Monitor de ludoteca

Fundació Santa Maria de Siurana ofereix formacions de Monitor de ludoteca online al llarg de tot l’any.
Aquest curs consta de 40 hores teòriques.
La llengua vehicular és el català, els treballs es poden entregar en català o castellà.
Aquestes formacions us poden ajudar a obrir-vos nous camins professionals.

Curs Monitor de ludoteca

Codi Curs: 902
Estat del curs: OBERT
Modalitat: Online (a distància)
Lloc: Aula virtual de l’Escola de l’Esplai de Tarragona
Data d’inici: 11/02/2019
Data fi: 25/03/2019
Tutoria presencial: 11 de febrer a les 18.00h a l’Escola de l’Esplai Tgna
Preu: 100€

Sobre el curs

Mitjançant aquesta formació especialitzada podrem conèixer aspectes importants del joc, les característiques d’una ludoteca: la seva organització, els requisits per la seva creació, els professionals que hi treballen…

Destinataris

Persones de l’àmbit educatiu que vulguin treballar en l’àmbit de les ludoteques o vulguin actualitzar i millorar la seva formació .

• Contextualitzar les ludoteques en el marc educatiu i social
  • Conceptualitzar l’infant des de la visió psicològica
  • Conèixer la importància del joc en el desenvolupament de l’infant
  • Conèixer activitats lúdiques i animació
  • Definir les característiques d’un monitor de ludoteques
Què estudiaràs
  • Història i funció sociocultural
  • Metodologia: organització i activitats
  • El joc
  • Psicologia
  • El paper de l’educador
  • Prevenció i primers auxilis
Funcionament
Consta de 6 assignatures que anirem obrint a principi de setmana, de les que s’ha de fer una tasca i presentar en una setmana (per les rectificacions no hi ha data límit).
El curs té una durada de 6 setmanes, quan totes les tasques estan aprovades s’emet el certificat. Termini màxim 2 mesos.
Titulació
Certificat Acreditatiu d’Aprofitament emès pel centre de formació Escola de l’Esplai de Tarragona

FAQ

Algunes de les preguntes frequents que ens feu tenen una sencilla resposta aquí mateix.

Què vol dir online?

Vol dir que la formació es fa des de casa teva o des d’on tinguis connexió a internet.
Entrareu a una plataforma virtual, on s’aniran penjant les classes, on penjareu els treballs i on tindreu accés a parlar amb el vostre tutor.

Puc fer el curs encara que treballi?

Sí. Només has de disposar de temps i connexió a internet.

Ens facilitaran les pràctiques?

El Monitor de ludoteca no necessita pràctiques.

Té sortida laboral?

Totes les formacions que us oferim tenen sortides laborals. El que passa és que depenem de la oferta i la demanda que hi hagi en cada moment. El més important és que us formeu molt bé i tingueu bona predisposició laboral.