Escola de l’Esplai

L’ Escola de l’Esplai de Tarragona és una de les tres seccions que formen la Fundació Santa Maria de Siurana.
És una entitat educativa, que desenvolupa la seva activitat de formació d’educadors en el marc del temps lliure, la intervenció socioeducativa i l’animació socio-cultural.
La seva finalitat és la formació i especialització d’educadors tant en el camp del voluntariat com en professional; amb cursos de monitors i directors de lleure infantil i juvenil, cursos de lleure escolar com monitors i coordinadors de menjador i amb els cursos d’iniciació en el lleure (cursos de pre-monitors).
Ampliem l’oferta de formació amb monogràfics especialitzats de 10 i 20 hores o a demanda.
També oferim Cursos subvencionats pel SOC amb Certificat de Professionalitat.

Contacta amb nosaltres:

Si vols rebre informació dels nostres cursos, envians aquest formulari.

Vull rebre informació sobre els cursos

Dades de l’Escola de l’Esplai

• Creada l’any 1976
  • Reconeguda oficialment pel Ministerio de Cultura a l’any 1978
  • Homologada com a Escola per a Educadors en el Lleure Infantil i Juvenil per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya l’any 1982
  • Inscrita al Pla de Formació de Voluntariat Català des de 1995  reconeguda amb el núm 26
  • Inscrita al registre d’Escoles de formació d’Educadors/es en el Lleure de la Direcció General de  Joventut de la Generalitat de Catalunya amb el número 4 i Número de Cens 00123
  • Forma part de la Coordinació Catalana de Colònies Casals i Clubs d’Esplai (CCCCCE)
  • És membre de la Federación Didania, federació estatal de Entidades Cristianas de Tiempo Libre
  • Centre col·laborador del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) des del 2016

Condicions de matrícula

• Els inscrits que pertanyin a la MCECC, tenen la subvenció del 50% del curs, un 25% a la inscripció i un 25% amb el lliurament del títol.
  • La taxa per la sol·licitud de la titulació és de 15,00€.
  • Política de Devolució
    Si reserves i pagues un Curs organitzat per l’Escola de l’Esplai de Tarragona, has de saber:
    1- Es pot anul·lar la reserva fins 15 dies abans de començar el curs, s’abonarà el 100% de l’import pagat
    2- Es pot anul·lar la reserva fins 14 dies abans de començar el curs, s’abonarà el 50% de l’import pagat
    3- Si s’anul·la la reserva a partir del cinquè dia abans que comenci el curs, no s’abonarà l’import pagat
    4- Un cop iniciat el curs, no es realitzarà cap abonament de l’import pagat
    5- La devolució de l’import es realitzarà en el mateix mitjà de pagament en què es va realitzar la compra. Disposaràs d’abonament en un termini de 14 dies naturals des que es genera l’ordre de devolució. T’informarem mitjançant un correu electrònic de la realització de l’abonament
    6- Si hi ha alguna penalització de la plataforma (Paypal o Targeta de crèdit) o ​​despeses de gestió de devolució de l’entitat bancària, anirà a càrrec de l’alumne
  • Es considera matriculat l’alumne que ha lliurat tota la documentació, mitjançant la inscripció a la nostra web i havent realitzat el pagament online del curs o cursos desitjats.