CASAL SOCIAL

Durada i lloc de realització

El Casal d’Estiu es durà a terme del dia 1 al 30 d’agost de 2022. L’activitat es durà a terme a les instal·lacions del Col·legi Vedruna Sagrat Cor de Jesús de Tarragona.

El casal és obert per infants de P3 a 6è de Primària.

Horaris, setmanes i preus

Horari del casal és de:
Dilluns a divendres de 9:00h. a 15:00h. (Exceptuant el dies festius del 15 i 19 d’agost)

Activitats del Casal

El casal està estructurat amb un centre d’interès únic durant tot el mes, i cada setmana es realitzen activitats diferents. La setmana s’inicia el dilluns 1 d’agost amb la presentació als infants del centre d’interès i finalitza el dimarts 30 d’agost amb una festa de cloenda.
Durant la setmana es faran jocs de tota mena, tallers, gimcanes,…

Què cal portar

– Roba còmoda i d’esport
– Una bata o una samarreta per a fer els tallers i no embrutar-nos.
– L’ equipament adequat per les activitats que diàriament es realitzaran
– Mascareta OBLIGATÒRI

Què inclou el casal

El casal inclou totes les activitats programades de dilluns a divendres, l’esmorzar i el dinar diari, les excursions i l’assegurança d’accidents i responsabilitat civil.

Les Excursions i Sortides

Es faran diverses excursions i sortides a llocs d’interès de la ciutat de Tarragona i esporàdicament pels seus voltants.

Organització

El Casal d’estiu està organitzat per la Fundació Santa Maria de Siurana, entitat amb més de 50 anys d’història en el món de les colònies i els centres d’esplai.

Reunió de Pares

La reunió de pares/mares es realitzarà a la Seu de la Fundació Santa Maria de Siurana (C/ de Sant Pau, 4 – Tarragona) el dia dimarts 26 de juliol a les 19:00h.