A la Fundació Santa Maria de Siurana i a l’Escola de l’Esplai de Tarragona, pensem que la nostra tasca com a educadors, no acaba quan els nostres alumnes ja tenen el seu títol. Volem acompanyar-los una mica més enllà i facilitar la dura tasca de trobar feina.

Per això aquí anirem publicant les demandes que ens arribin de feines relacionades amb les nostres formacions, perquè alumnes i exalumnes us en pugueu beneficiar.

Molta sort i recordeu destacar per tot el que heu après amb nosaltres!

Feina Monitor menjador a AlimentArt

Busquem monitors/es de lleure pels Casals d’Estiu d’aquest 2021 que visquin prop de les zones de: Reus, Cambrils, Montbrió del Camp, Riudecols, Vilallonga del Camp, el Rourell…

Monitor/a de Lleure

Es valorarà:
Esperiència prèvia en càrrecs similars
Persones amb un caràcter amable, obert, comunicatiu i que guaudeixin del tracte amb els infants.

S’ofereix:
Contracte 20 o 30 hores (depenent del lloc de feina).
Possibilitat de formar part de l’equip de monitors/es de la plantilla interna de l’empresa, amb feina durant tot l’any.

Enviar CV a : rrhh@serveiscapicua.cat
Concepte: CV casals d’estiu

Feina Monitor menjador a AlimentArt

Busquem director de lleure aquest estiu a la l’Espluga de Francolí en la nostra acadèmia d’Angles “Let’s Talk English in Progress“. La interessada o interessat portarà la direcció d’un casal d’estiu que tindrà inici el dia 5 de juliol i finalitzarà el dia 28 d’agost de dilluns a divendres de 9 h fins a 13 h. Nosaltres portaríem el tema lectiu d’angles i el director/a portaria el tema lleure i animació. Els infants tindran entre 4 i 11 anys. El volum diari de participants seria entre 10 i 20.

Es valorarà;
Experiència en el sector del lleure i l’animació infantil.
Coneixements de la llengua anglesa.(nivell bàsic o intermedi)
Proximitat o mitjans de desplaçament.

Director/a de Lleure

Més info: 652 840 024

Feina Monitor menjador a AlimentArt

Busquem una monitora o monitor amb titulació pel Camp de Treball que durem a terme del 25 de juny al 9 de juliol a Querol “La bassa de la salamandra”.

Monitor/a de Lleure

Es valorarà:
Que sigui una persona amb experiència amb joves, oberta, creativa i amb ganes de transmetre valors als participants.

S’ofereix:
Sou segons conveni.

Enviar CV a : projecteslleure@fundaciosiurana.cat
Concepte: CV Camp Treball

Llista d'espera L'informarem si s'anul·la alguna plaça d'aquest curs. Si us plau, deixi la seva adreça de correu electrònic a continuació.