Ofertes de feina pels nostres exalumnes

A la Fundació Santa Maria de Siurana i a l’Escola de l’Esplai de Tarragona, pensem que la nostra tasca com a educadors, no acaba quan els nostres alumnes ja tenen el seu títol. Volem acompanyar-los una mica més enllà i facilitar la dura tasca de trobar feina.

Per això aquí anirem publicant les demandes que ens arribin de feines relacionades amb les nostres formacions, perquè alumnes i exalumnes us en pugueu beneficiar.

Molta sort i recordeu destacar per tot el que heu après amb nosaltres!

Monitors de Lleure

Colònies Escolars a Vallclara · Poblet · Tamarit · Prades

Oferim:

– Curs de formació.
– Treball remunerat, allotjament (opcional) i pensió completa a càrrec de la casa.
– L’avantatge de poder combinar els teus estudis amb una feina.
– La possibilitat d’ampliar els teus coneixements en temes molt interessants relacionats amb l’educació, el medi ambient i la història.

Requisits

– Edat mínima 18 anys
– Responsabilitat i facilitat de tracte amb nens i nenes.
– Es valorarà:
*Experiència en el camp de l’educació i/o mediambient.
* Títol de monitor/a de lleure, nivell d’anglès, tenir carnet de conduir i interès per formar-se.

Més Informació

www.edulonia.com
tamarit@edulonia.com

Vetlladors a Tortosa

La Fundació Pere Tarrés cerca vetlladors/es per formar part d’una borsa de treball, per cobrir substitucions puntuals, a mig-llarg termini o places fixes futures.

Funcions

-Atendre de forma individualitzada a l’alumne amb NEE dins i fora de l’aula, tenint en compte la necessitat específica de cada alumne.
-Vetllar per la integració de l’alumne en el grup-classe
-Col·laborar amb el professorat, per tal d’adoptar i aplicar els diferents programes de treball.
-Ajudar a l’alumne durant els desplaçaments a l’exterior, sortides, àpats, etc.

Condicions

-Jornada parcial
-Salari segons conveni de lleure

Requeriments

-Títol de monitor/a de lleure, vetllador/a i/o CFGS integració social.
-Es valorarà experiència en tasques similars
-Disposar del certificat negatiu de delicte sexuals actualitzat

INSCRIPCIONS

Tallerista de “Rap, aprendre a rimar” a Reus per a joves en risc d’exclusió social

Cerquem tallerista per impartir un taller de Rap els Dimecres per les tardes de 17.00h a 18.00h al Centre Cívic Sant Josep Obrer, Reus.
Ensenyar a joves el gènere musical Rap i aprendre a rimar.
És important tenir experiència treballant amb joves en risc d’exclusió social i que sàpiga dinamitzar.
Lloc: Centre Cívic Sant Josep Obrer
Dia i hora: Dimecres 17.00h a 18.00h
Durada: del 05/02 al 23/03
Preu: 15€/h bruts

Requeriments

– Experiència mínima d’un any impartint tallers.
– Experiència i coneixements en Rap i competència lingüística.
– Disponibilitat per treballar en l’horari i lloc indicats.
– Experiència treballant amb joves en risc d’exclusió social.

Monitores de lleure a Tarragona

La Fundació Pere Tarrés cerca professionals del lleure per cobrir substitucions puntuals, baixes de mig-llarg termini i places fixes.
Cerquem persones amb titulació en el lleure i experiència amb infants en menjadors escolars, casals, esplais, reforç escolar, etc.
Oferim horaris de matí, migdia i tarda, generalment de dilluns a divendres, en diferents localitats de la província de Tarragona. Tenim projectes durant el curs escolar i a l’estiu.

Requisits

-Disposar d’experiència en el món del lleure o educatiu.
-Valorable titulació/ formació en el camp educatiu i/o social: títol de monitor/a de lleure, títol de vetllador/a, grau en magisteri, grau en educació social, CFGS integració social, CFGS educació infantil, etc.
-Disponibilitat per treballar en jornada de matí, migdia o tarda.
-Disposar del Certificat negatiu de delictes sexuals actualitzat.

Tallerista de Futbol Sala a Reus per a joves en risc d’exclusió social

Cerquem tallerista per impartir un taller de Futbol Sala els Dijous per les tardes de 16.30h a 18.00h al Centre Cívic Sant Josep Obrer, Reus.
Lloc: Centre Cívic Sant Josep Obrer
Dia i hora: Dijous 16.30h a 18.00h
Durada: del 06/02 al 26/03
Preu: 15€/h bruts

Requeriments

– Experiència mínima d’un any impartint tallers.
– Experiència i coneixements en Futbol Sala.
– Disponibilitat per treballar en l’horari i lloc indicats.
– Experiència treballant amb joves en risc d’exclusió social.

INSCRIPCIONS

Llista d'espera T'informarem quan si queda alguna plaça disponible. Només deixa la teva adreça d'email a sota.
Email No compartirem la teva adreça amb ningú