Qui som: Servei de Colònies

Casa Vallfogona

SCV (amb quadre)El Servei de Colònies de Vacances, és l’entitat de la Fundació Santa Maria de Siurana que posa a disposició de grups, escoles, esplais, famílies i entitats que treballen en el lleure educatiu, els mitjans per poder dur a terme unes activitats on els infants, adolescents i joves gaudeixin plenament d’aquestes.

Oferim diferents cases de colònies repartides pel territori català. Les nostres instal·lacions, obertes durant tot l’any, estan situades en entorns naturals i ubicades en poblacions amb encant.

Estan pensades per poder realitzar tot tipus d’ activitats de lleure dirigides a escoles i esplais. A les nostres instal·lacions disposen de sales i espais exteriors dirigides a grups esportius, culturals o artístics per tal que puguin organitzar les seves estades.

Des del Servei de Colònies també donem resposta a la demanda de les assegurances per activitats de lleure educatiu, a la contractació de monitoratge per les diferents activitats de lleure….