Punt de Trobada

Per poder fer la inscripció al Punt de trobada ho heu de fer en el següent link:

Inscripció Punt de Trobada 2014

13.30h: Dinar

15.00h: COMIAT

Monogràfics

–          Pedagogía pel bosc: Descobrirem una sèrie de jocs i eines que ens permetin treballar la fauna, la flora i els nostres ecosistemes al esplai. Ideal per als amants de les excursions i la natura.

–          En busca de la Fe perduda. Si al vostre esplai us costa treballar el tema de la fe amb els més menuts aquest gran joc amb preguntes i proves que us permetran tractar el tema de forma amena i divertida amb els infants del vostre esplai.

–          Capacita’t: Al centre us heu trobat amb infants amb discapacitats que han suposat un repte per a tot l’equip de monitors. Aquest taller us donarà eines i consells per ajudar-vos a tractar i integrar aquests infants al vostre centre.

Taules Rodones

–          Fem un banc de recursos: En aquesta taula podeu explicar les activitats (jocs, tallers, dinàmiques) del vostre centre de les quals us sentiu més orgullosos. Es tracta de presentar les activitats el més detallades possible (En format fitxa o similar) D’aquest manera al final del matí tindrem un grapat de recursos per compartir entre tots.

–          El cançoner del teu esplai: Aquesta taula és pels malalts de la música. Armats de les vostres guitarres i una veu ben afinada aprendreu noves cançons a través dels millors Hits de cada centre.

–          Com fer una bona Eucaristia: Quin és el secret d’una bona Eucaristia? Com podem fer que les celebracions de colònies siguin viscudes? Entre tots trobarem les respostes a aquestes i d’altres preguntes.

–          Esplai i societat: El teu centre no és una bombolla aïllada. En el teu poble o barri segur que hi ha altres agents que també treballen amb infants. Com podem fer detectar-les, conèixer-les i  coordinar-nos millor.

Aquí us deixem algunes fotos del Punt de trobada de l’any passat. Moltes gràcies a tots els que vau participar!! Esperem retrobar-nos!

Cincopa WordPress plugin