PAS – Pujada a Siurana

Pujada a Siurana

Us fem arribar la informació de la nova activitat que hem organitzat a la Fundació Santa Maria de Siurana pel pròxim dia 3 de desembre:

La PUJADA A SIURANA

Aquesta activitat pretén apropar la Fundació a tots els que d’una o altra manera en formem part; compartint un dia d’excursió al bonic poble de Siurana.

La idea d’aquesta activitat es que pugui participar tothom, sense tenir en compte la condició física, per això hi haurà tres maneres de pujar a Siurana:

• RUTA 1: Directe amb vehicle propi fins a Siurana.
  • RUTA 2: Curta- Recorregut circular (Cornudella – Siurana – Cornudella) de 7km amb 350m de desnivell. Excursió recomanada per totes les edats
  • RUTA 3: Llarga-Recorregut circular (La Febró– Siurana – La Febró) de 25km amb 800m de desnivell. Excursió recomanada a partir de 15 anys.

Per poder fer la inscripció al PAS – PUJADA A SIURANA ho heu de fer en el següent link:

La jornada contarà amb un horari base que serà el següent (possibilitat de canvis)

• Pujada a Siurana
  • Ofrena
  • Dinar
  • Hora dels adéus
  • Baixada a corresponents pobles.

L’horari i llocs de sortida de cada ruta serà:

• RUTA 1: a les 12.30h a Siurana.
  • RUTA 2: Curta- a les 10.00h al pàrquing del camp de futbol de Cornudella (entrada del poble)
  • RUTA 3: Llarga- a les 8.00h al pàrquing d’abans del pont venint des de la Mussara CLICA PER VEURE EL LLOC

Què cal portar perquè sigui una diada rodona:

• RUTA 1: Dinar i postres per compartir
  • RUTA 2: Petit esmorzar / Dinar / Postres per compartir / Fulard de l’esplai si teniu / Cantimplora / Roba còmode per caminar segons pronòstic del temps / Xiruques ja estrenades / RECOMANABLE: llanterna o frontal
  • RUTA 3: Esmorzar / Dinar / Postres per compartir / Fulard de l’esplai si teniu / Cantimplora / Roba còmode per caminar segons pronòstic del temps / Xiruques ja estrenades / Llanterna o frontal