PAS – Pujada a Siurana

Pujada a Siurana

Us fem arribar la informació de la nova activitat que hem organitzat a la Fundació Santa Maria de Siurana pel pròxim dia  2 de desembre:

La PUJADA A SIURANA

Aquesta activitat pretén apropar la Fundació a tots els que d’una o altra manera en formem part; compartint un dia d’excursió al bonic poble de Siurana.

La idea d’aquesta activitat es que pugui participar tothom, sense tenir en compte la condició física, per això hi haurà tres maneres de pujar a Siurana:

• RUTA 1: Directe amb vehicle propi fins a Siurana.
  • RUTA 2: Recorregut circular (Cornudella – Siurana – Cornudella) de 7km amb 350 m de desnivell. Excursió recomanada per totes les edats
  • RUTA 3-A: Llarga dissabte 2 de desembre (Albarca– Siurana – Cornudella) de 16km amb 800 m de desnivell. Excursió recomanada a partir de 15 anys.
  • RUTA 3-B: Llarga divendres 1 i dissabte 2 de desembre, dormint al Refugi d’Albarca (Albarca– Siurana – Cornudella)  ATENCIÓ! Només hi ha 25 places que s’aniran esgotant per rigorós ordre d’inscripció (pagament de la nit es pagarà directe al Refugi i el preu és d’11€).

No es tornarà a Albarca, l’excursió acabarà a Cornudella. Per tant, si heu deixat el cotxe a Albarca, caldrà que algú us porti fins a Albarca.

Per poder fer la inscripció al PAS – PUJADA A SIURANA ho heu de fer en el següent link:

La jornada contarà amb un horari base que serà el següent (possibilitat de canvis)

• Pujada a Siurana
  • 13.00 h Ofrena
  • 14.00 h Dinar
  • 15.15 h Hora dels adéus
  • 15.30 h Baixada a Cornudella.

L’horari i llocs de sortida de cada ruta serà:

• RUTA 1: a les 12.30h a Siurana.
  • RUTA 2: Curta- a les 09.30h al pàrquing del camp de futbol de Cornudella (entrada del poble)
  • RUTA 3-A: Llarga- dia 2 de desembre – a les 7.45h al Refugi Montsant d’Albarca CLICA PER VEURE EL LLOC
  • RUTA 3-B: Llarga – dia 1 de desembre – a les 17.45 a la Pl.Oques -Reus per pujar amb autobús a Albarca / També es pot pujar en cotxe particular.

Què cal portar perquè sigui una diada rodona:

• RUTA 1: Dinar i postres per compartir
  • RUTA 2: Petit esmorzar / Dinar / Postres per compartir / Fulard de l’esplai si teniu / Cantimplora / Roba còmode per caminar segons pronòstic del temps / Xiruques ja estrenades / RECOMANABLE: llanterna o frontal
  • RUTA 3-A: Esmorzar / Dinar / Postres per compartir / Fulard de l’esplai si teniu / Cantimplora / Roba còmode per caminar segons pronòstic del temps / Xiruques ja estrenades / Llanterna o frontal
  • RUTA 3-B: Sac de dormir i coixinera / Sopar divendres / Esmorzar / Dinar / Postres per compartir / Fulard de l’esplai si teniu / Cantimplora / Roba còmode per caminar segons pronòstic del temps / Xiruques ja estrenades / Llanterna o frontal