Recursos pedagògics

Els vostres centres d’interès encanten als infants? Us heu inventat un joc alucinant? Conèixeu rutes xulíssimes per indrets gairebé desconeguts? Voleu que els altres coneguin que bé que treballeu?

Aquest és el vostre espai. Aquí podeu compartir tots aquells documents (cançoners, centres d’interès, jocs, gimcanes, excurssions..etc) que us fan els millors. Envieu els documents que vulgueu publicar a bancderecursos@fundaciosiurana.cat i en breu apareixeran publicats. Junts som molt millors!

Centres d’interès

Títol Propietat Resum
En busca de l’element perdut Esplai Sant Pau Centre d’interès de les colònies 2012. A l’última excursió del curs, l’Indiana Jones ens informa que comencen una excavació a Santa Margarida de Montbui a la comarca de l’Anoia. Tot sembla indicar que hi ha unes runes molt importants i el cap de l’excavació, en Cornelius Sebastià, necessita ajuda. L’Indiana no pot que ha de marxar tot l’estiu a la Patagònia, i ens diu si volem anar-hi ja que som uns grans aventurers.
Un robatori a les postres Esplai Sant Pau Centre d’interès de les colònies 2011. Tots els grans detectius del món han estat convidats a un sopar a la mansió del lladre més famós del sindicat del crim, el senyor Lionel Twain, propietari del diamant més gran del món. Aquest els promet que abans que seguin les 21:30h de la nit, durant el sopar, el diamant serà robat davant dels seus nassos i desafia als detectius a trobar-lo abans del dia 16 de juliol. Si aconseguim trobar el diamant, el senyor Twain ens promet que ens el regalarà, però si no ho aconseguim explicarà a tot el món que tots aquest detectius son uns farsants i perdran tota la seva reputació.
Rodem una pel·lícula Esplai Sant Pau Centre d’interès de les colònies 2010. L’Edi és un actor que ens explica que la seva vida és el cinema, que des de sempre ha volgut fer una pel•lícula explicant una història que faci somniar de veritat. N’està fart de les pel•lícules superficials que últimament veu pel cinema. Ell vol explicar una història impactant, que faci a la gent riure i pensar. El problema principal d’aquest actor és que no té ni càmeres, ni director, ni extres, ni res de res. Està ell sol i la seva idea. Nosaltres ‘ajudarem
La màquina del temps Esplai Sant Pau Centre d’interès de les colònies 2009. Arriba un descendent del professor Tronassol fent servir una màquina del temps i ens explica que el Doctor Z es vol apoderar de tots els invents de la història de la humanitat. Nosaltres viatjarem amb ells per la història de la humanitat per impedir-ho

Cançoners

Títol Propietat