Promoció i Intervenció Socioeducativa amb persones amb discapacitat (Amposta)

Promoció_i_Intervenció_Socioeducativa_amb_persones_amb_discapacitat_Amposta 2018

Curs Subvencionat pel SOC (Amposta)

Presentació del Curs: 27 de desembre de 2017

Lloc: IDEAT. Av. Josep Terradellas 119, Amposta
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 13 h
Codi: SOC-03

Durada: 480 hores (400h teòriques + 80h pràctiques)

Pre-inscripció

Requisits d’accés: Batxillerat o BUP, CP del mateix nivell, prova d’accés al CFGS, FP II.

Què estudiaràs:

• Detectar, generar i utilitzar recursos socials i comunitaris per a la realització d’intervencions socioeducatives amb persones amb discapacitat.
  • Organitzar i realitzar l’acompanyament de persones amb discapacitat en la realització d’activitats programades.
  • Organitzar, desenvolupar i avaluar processos d’inclusió de persones amb discapacitat en espais d’oci i temps de lleure.
  • Organitzar i desenvolupar l’entrenament en estratègies cognitives bàsiques i alfabetització tecnològica per a persones amb discapacitat, en col·laboració amb professionals de nivell superior.
  • Actuar, orientar i donar suport a a les famílies

De què podràs treballar:

• Monitor/a educador/a de persones amb discapacitat.
  • Integrador social.
  • Monitor de serveis a la comunitat.

Més informació: 977 249 724 ||  escola@fundaciosiurana.cat