Escola de l´Esplai

Esplai Fem-nos Amics Escola de l'Esplai

EET (amb quadre)L’ Escola de l’Esplai de Tarragona és una de les tres seccions que formen la Fundació Santa Maria de Siurana.

És una entitat educativa, que desenvolupa la seva activitat de formació  d’educadors/es en el marc del temps lliure, la intervenció socioeducativa i l’animació socio-cultural.

La seva finalitat és la formació i especialització d’educadors/es tant en el camp del voluntariat com en  professional; amb cursos de monitors/es i directors/es de lleure infantil i juvenil, cursos de lleure escolar com monitors/es i coordinadors de menjador i amb els cursos d’iniciació en el lleure (cursos de pre-monitors/es).

Ampliem l’oferta de formació amb monogràfics especialitzats de 10 i 20 hores o a demanda.

MÉS INFORMACIÓ ESCOLA DE L’ESPLAI

CONDICIONS DE MATRÍCULA