Borsa de Treball

Borsa de Treball de la Fundació Siurana, TarragonaLa Fundació Santa Maria de Siurana ha creat una Borsa de Treball, tant per facilitar l’accés a oportunitats laborals als nostres alumnes i ex-alumnes, com per donar suport a les entitats del Tercer Sector a l’hora de trobar personal.

Serveis que oferim:

• Sol·licitud de publicació d’oferta per part de les empreses (servei gratuït)
  • Accés dels alumnes i exalumnes a totes les ofertes publicades (servei gratuït)

Funcionament:

Les entitats interessades en la utilització de la nostra Borsa de Treball hauran d’enviar les sol·licituds d’ofertes de feina, per aixó cal emplenar l’arxiu Demanda oferta de feina.

Cal enviar aquests documents ben emplenats i amb el segell de l’empresa o de l’entitat a fundació@fundaciosiurana.cat

Una vegada comprovada la veracitat de les dades, es publicaran les ofertes rebudes.

Per demanar més informació sobre el Servei de Borsa de Treball, podeu escriure a fundació@fundaciosiurana.cat

OFERTES DE FEINA