Qui som

Qui som?

La Fundació Santa Maria de Siurana neix amb el suport de la Diòcesi de Tarragona l’any 1980, per cobrir les necessitats de l’àrea de Tarragona de disposar d’un lloc comú per esplais i altres opcions. La nostra tasca es basa en el contacte permanent entre persones, atenent les demandes i peticions dels nostres usuaris.

La Fundació Santa Maria de Siurana està formada per tres seccions:

A l’Escola de l’Esplai oferim formació en el àmbit del lleure educatiu amb un seguit de cursos de Monitor/a i Director/a d’activitats de lleure infantil i juvenil, Monitor de Menjador i transport, Vetllador Escolar, Coordinador de Menjador i Monogràfics, i des de 2016 Cursos subvencionats pel SOC.

La Federació de Centres-MCECC Tgna és el punt de trobada de tots els Centres d’Esplai de Tarragona des d’on es treballa per donar suport, assessorar i acompanyar-los en el seu dia a dia. La seva funció és servir en tot allò que millori la qualitat de les activitats dels centres d’esplai i el seu funcionament com a entitats juvenils i voluntàries.

El Servei de Colònies ofereix el serveis necessaris per poder dur a terme la tasca educatiu en el temps de lleure: assegurances, monitoratge i allotjaments com Cases de Colònies on poder gaudir d’uns dies d’esplai aprenentatge i esbarjo. Les instal·lacions que podem oferir són la Casa de Colònies Rector de Vallfogona, la Casa de Colònies de Querol i la Casa d’Espiritualitat de La Selva del Camp.