Qui som

Qui som?

La Fundació Santa Maria de Siurana neix amb el suport de la Diòcesi de Tarragona l’any 1980, per cobrir les necessitats de l’àrea de Tarragona de disposar d’un lloc comú per esplais i altres opcions. La nostra tasca es basa en el contacte permanent entre persones, atenent les demandes i peticions dels nostres usuaris.

La Fundació Santa Maria de Siurana està formada per tres apartats:

A l’Escola de l’Esplai oferim un seguit de cursos de Monitor/a i Director/a d’activitats de lleure infantil i juvenil, Monitor de Menjador i transport, Vetllador Escolar, Coordinador de Menjador i Monogràfics, i des de 2016 Cursos subvencionats pel SOC.

La Federació de Centres és el punt de trobada de tots els Centres d’Esplai de Tarragona.

El Servei de Colònies ofereix tres Cases de Colònies on poder gaudir d’uns dies d’esplai aprenentatge i esbarjo, són la Casa del Rector de Vallfogona, la Casa de Sant Joan de Vallclara i la Casa de Querol.