Missió i visió

La nostra missió es basa en:

• Promoure, des dels valors de l’humanisme cristià, l’educació en el lleure i el voluntariat.

• Fomentar la participació dels infants, adolescents i joves als Centres d’Esplai i a les diverses activitats i accions de la Diòcesi.

• Ser presents en la societat a través de l’educació en el lleure fomentant la participació, l’animació cívica, l’educació ambiental, el respecte a la diversitat, l’educació per la pau i l’educació social mitjançant les activitats dels Centres d’Esplai, altres entitats i moviments.

• Prioritzar l’atenció a la infancia i a la joventut.

• Donar suport als Centres d’Esplai, a altres entitats i moviments de la Diòcesi pel desenvolupament de les seves activitats.

• Impulsar la millora de las Cases de Colònies per poder oferir un servei de qualitat.

• Vetllar per la formació dels educadors i educadores de lleure, amb un servei obert a la societat, donant prioritat als Centres d’ Esplai de la nostra Diòcesi.

La nostra visió és:

La Fundació Santa Maria de Siurana vol arribar a ser una entitat educativa de referent en tota la província de Tarragona, oferint un servei d’ orientació, de serveis educatius, d’ educació i de servei a les persones en totes les seves vessants i de qualitat pedagògica.