Entitats de les que formem part

La Fundació Santa Maria de Siurana és membre de:

Coordinació Catalana

Coordinació Catalana de Colònies, Casals i Clubs d’Esplai (CCCCCE)aplega les federacions de centres d’esplai cristians i les escoles de formació en educació en el temps lliure de les diòcesis catalanes. La seva història com a Coordinació Catalana té més de trenta anys d’antiguitat.

Som…

• Més de 320 entitats i centres, alguns del s quals acumulen més de 40 anys d’història.
    • Prop de 25.000 infants i joves participen en les activitats de Coordinació Catalana, les seves entitats i centres federats.
    • Més de 6.000 educadors i monitors perfeccionen la seva formació anualment a les escoles de l ’Esplai de Catalunya. Una xarxa de serveis integrals per a l’educació, l’animació sociocultural i el turisme social, gestionats i oferts amb experiència, professionalitat, rigor, especialització, i amb les millors condicions per als usuaris: cases de colònies, gestió d’entitats, materials didàctics i assegurances.

Mitjançant Coordinació Catalana de Colònies Casals i Clubs d’Esplai som membres de: